niedziela, 21 lutego 2016

FERIE W POLSCE
W Norwegii ferie trwają tylko jeden tydzień, więc chciałam ten wolny czas wykorzystać naprawdę dobrze. Ciągły stres i zmartwienia, chciałam odpocząć od takiej codzienności. Przed świętami zakupiłam bilety do Polski razem z moją przyjaciółką z Łotwy. We wtorek leciałyśmy a wróciłyśmy wczoraj. Taki wyjazd nam się bardzo przydał. Jak to dziewczyny, wiadomo nie obeszło się bez godzinnych spacerów po centrach handlowych.


To co zakupiłam, mogę pokazać w następnym poście i ewentualnie polecić, może ktoś z was się skusi. Jednak większym nabytkiem niż zakupy jest tatuaż który zrobiłam sobie wraz z moją przyjaciółką, którą niestety musiałam zostawić w Polsce. Decyzję podejmowałyśmy 3 lata i w końcu doszłyśmy do porozumienia i podjęłyśmy decyzje która zostanie na naszym ciele do końca życia. Przyjaźnimy się ponad 8 lat i nigdy wcześniej nie byłam pewna człowieka tak jak jej. Reakcja ludzi będzie pewnie różna, zgadza się, każdy ma swoje zdanie i może uznać to za głupotę bądź za super sprawę. 



No i do tego doszedł dzień piękności i postanowiłam zadbać lepiej o swoje dłonie i paznokcie. Super dziewczyny robiły mi paznokcie, jeżeli ktoś z was mieszka w Szczecinie to bardzo polecam! Dziewczyna potrafi zdziałać cuda na paznokciach. 








Jakie jest wasze zdanie na temat oto podobnych tatuaży?
Co robiliście w ferie, bądź jakie macie plany?
Bynatusska♡

7 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o tatuaż to myślę, że to super sprawa. Zwłaszcza, że masz taką wspanialą przyjaciółkę :) pazurki piękne *.*

    Pozdrawiam.

    Ps. Czekam na posta z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pazurki! A moim zdaniem właśnie ten tatuaż to naprawdę super pomysł ;) Przyjaźnicie się już tyle, więc jeśli żadna nie ma zastrzeżeń, to czemu nie? :) Pięknie się prezentuje!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatuaże- Nie którzy robią je dla bycia fajniejszym , a nie którzy robią sobie tatuaż np. z datą , która coś dla nich znaczy . Inni bo im się podobają tatuaże . Ja nie mam nic do ludzi , którzy je mają , bo każdy ma inny gust. ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez nie mam nic do ludzi ktorzy maja tatuaze, wiadomo bo sama teraz mam jeden, jednak nie lubie kiedy wlasnie ludzie robia to by byc fajniejszym a tak naprawde tatuaz nie ma dla nich zadnego znaczenia. Ta "fajnosc" kiedys im sie znudzi.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Genialny blog !!!! Szkoda ze dopiero teraz trafiłam tutaj :)
    Czekam na wiecej postów
    Zapraszam do nas
    xelxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie! Tez bym sobie poleciała do Polski na jakieś wolne :(
    Muszę czekać do wakacji.

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń