niedziela, 7 lutego 2016



NO TO ZACZYNAMY



Witam was wszystkich serdecznie w moim malutkim kąciku.Powiem szczerze, że jest to mój 3 blog i mam miłe wrażenie, że tym razem się nie poddam i zostanę z wami na dłużej. Było kilka za i przeciw, ale jak widać jestem i postaram się w skrócie opowiedzieć wam trochę o sobie jak i o tym co mój blog bedzię zawierać.


Troszkę o mnie:

  • Nazywam się Natalia
  • Mieszkam w Norwegii od 3 lat
  • Mam 20 lat 
  • Chodzę do szkoły i w tym samym czasie pracuje
  • Mieszkam z chłopakiem
  • Znam 3 języki, NORWESKI, ANGIELSKI I POLSKI
  • Mam wspaniałego psiaka
  • W wolnych chwilach lubie przeglądać strony z inspiracjami

Jeśli jesteście ciekawi, aby dowiedzieć się o mnie więcej..Zapraszam do pozostania ze mną i śledzenia każdego postra który będzie dodawany śednio 3 razy w tygodniu! Obiecuję, że nikt nie będzie sie nudził bo zaplanowane mam kilka dziedzin, w których każdy się odnajdzie. Między innymi bedzie to wiele informacji na temat życia w Norwegii, jak opiekować się i uczyć psa wielu rzeczy, troszkę o moim życiu, ogólnych tematach, które wpadną mi do głowy, a co najważniejsze. Z czego chyba najbardziej się ciesze, planuje założyć oddzielnego aska, na którego wy będziecie mogli mi zadawać pytania na które chcecie, żebym odpowiedziała bądź pomogła właśnie tutaj. Co do tej serii, dam jeszcze znać kiedy zacznie ona działać, a teraz mam nadzieje, że trochę wam pomogłam z zapoznaniem się ze mną jak i z tym co będę pisać.

Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej i pomożesz w realizacji mojej pasji!

Bynatusska♡





8 komentarzy:

  1. Wow zazdroszczę znajomości trzech języków :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem w szoku, że mój mózg był wstanie to wszystko pochłonąć :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki by tym razem nie zabrakło Ci zapału i wytrwałości :):) Ja też po raz 2 założyłam bloga :) Tym razem z koleżanką :) Będziemy się nawzajem motywowały :) Myślę, że z czasem stanie się to naszym miłym nawykiem :)
    Obserwujemy :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że i wam się uda! :)

      Usuń
  3. Wytrwałości! Także niedawno założyłam bloga wraz z moją przyjaciółką :) ale ty masz fantastyczny start! Jak to zrobiłaś, że już w po zaledwie trzech dniach masz az 6 obserwatorów! :D no poprostu mega! :)

    Również na zachętę poleci obs :)

    Pozadrawiam cieplutko...
    I w wolnej chwili zapraszam :http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Sama jestem zaskoczona, jednak moge zawdzięczać to mojej aktywności na innych blogach, pisanie szczerych komentarzy, tak mi sie wydaje :)

      Napewno zajrzę i pozdrawiam :)

      Usuń